eerotika

Tuesday, July 08, 2008

Můj první erotický sen

Bylo mi asi tak dvanáct, když jsem poprvé poznal kouzla svého těla, o kterých jsem předtím jen slyšel od starších kamarádů.
Byla teplá letní noc a já byl schován za hustým křovím a úplně nahý pozoroval milenecký pár na lavičce.
Měli se k sobě nádherně, on jí hladil krásné pevné kozy a líbal její štíhlý krk a ona mu na oplátku jemně přejížděla prsty po vyboulených kalhotách a tiskla tam cosi velkého.
Oba vzdychali a mne to silně rozrušovalo.
Záviděl jsem jim ty zřejmě hezké pocity a pomalu se k nim začal plížit.
Mezitím ji svlékl a její bílé tělo zářilo do noční tmy. Položil ji na lavičku a i on se rychle svlékl.
Mezi jeho nohama stál obrovský klacek.
Zavzdychala a natáhla k němu své ruce.
Lehl si na ni a jeho ruce začaly laskat její pevné prsy.
Najednou se začal sunout výš a to, co čnělo mezi jeho nohama se začalo bořit mezi její krásná bílá stehna.
Zřejmě jí to bolelo, protože začala tiše sténat.
Milovala ho, jinak by jej odstrčila, ale takto ho tiskla stále pevněji k sobě a on svým kyjem pronikal stále hlouběji do toho krásného stvoření.
Chtěl jsem se mu pomstít, že s ní nemohu být já, že já nemám ještě tak velké přirození a připlížil jsem se až těsně k nim.
Stále silněji vzdychala a téměř křičela.
Její nohy objímaly ty pro mne nepřátelské boky a hlava zvrácená přes okraj lavičky vydávala svými něžnými rty stále silnější steny.
Nevydržel jsem to a vztyčil se nad ním.
Počůrám tě, alespoň tě za trest počůrám, pomyslel jsem si a vzal své přirození do dlaně.
Vzápětí z něho vytryskl teplý proud na milenecký pár.
"Prosím tě, pojď se na něj podívat! Ve dvanácti a on se snad ještě pochcává... " rozeznělo se nade mnou.
Otevřel jsem překvapeně oči do jasného rána.
Nade mnou stál otec s matkou a upřeně hleděli na podivnou mokrou skvrnu na mém pyžamu.
Zahanbeně jsem skvrnu přikryl rukou. Pyžamo bylo podivně lepkavě mokré a na dlani mi zůstal nabělalý šlem.
Stal se ze mne chlap.