eerotika

Monday, May 19, 2008

Kývla na souhlas.
Ten dopis mi doručila až na konci lhůty za čtrnáct dní, přesto, že jej každý den poctivě v kabele přinesla do naší předsíně. Raději jsem přebíral ji než tu pozvánku od vojáků na cvičení.


Doufala jsem že tu bude nějaký gauč, ale hodlal mne zřejmě přejet rovnou tady.
"Takhle ne... není to tu hezké... " škemrala jsem.
"Není tu místo, ani není čas na blbůstky." zahuhlal a třema prsty si mne pevně otvíral.
Už také vydoloval ten svůj banán z kalhot a já uviděla hnědého ptáka trčícího do prostoru.
Vzápětí mi ho zasunul mezi stehna.
Vůbec nedbal na kalhotky, prostě je odtáhl jen kousek stranou a kolem nich se mi cpal mezi faldíčky.
Kalhotky mne řezaly a já se začala trochu bránit.
Ale vůbec nedal na moji obranu.
Chytil mi ruce do své levačky, zvedl mi je nad hlavu a pravačkou mi cpal koleno co nejvýš k břichu, aby jeho penis měl volnou cestu do mé svatyňky.
Jeho žalud mi rozhrnul chlopničky a pronikl do štěrbinky.
Cítila jsem jeho horkost mezi nohama jak se dobýval dál a dál do kundičky.
Doslova mne trhal, ale byla jsem dostatečně vlhká a tak se mu dařilo zajet dovnitř celkem pohodlně.
Nadhodil si mne výš na pytle a nohou si zaklínil mé stehno, abych mu nemohla unikat.
Potom, stále jednou rukou držíc moje zápěstí, druhou mi stáhl to malé nic na prsou a začal mi laskat kozy.
Zklidnila jsem se a vychutnávala jeho kládu ve své kundičce.
Sjížděl mne pomalu dlouhými tahy a já vnímala každý pohyb jeho žaludu po stěnách kundy.
Přivádělo mne to k vytržení.
Jeho pytel mne hladil na stehně a jeho kyj bořil mé útroby.
Začala jsem tiše slastí kňučet.
Zrychlil tempo, pustil mi ruce a věnoval se čile mým kozám, které se v jeho dlaních téměř ztrácely.