eerotika

Wednesday, March 19, 2008

Rukama jsem ji začal narážet na svůj klacek.
Už jen sténala a kousala se do rtů a já cítil jak její šťáva teče po mých stehnech.
Měla skoro dost a já do ní toužil proniknout úplně celý.
Několikrát jsem prudce přirazil.
Pochopila a já ucítil jako by mne její pochva sevřela silněji.
Ještě několikrát jsem zajel do té nádherné mušle vzpínající se proti mně když jsem ucítil jak se semeno dere do její svatyně.
Sama ještě přirazila kundičkou na můj klacek a nechala výstřiky mého spermatu pronikat do svých útrob.
Padl jsem vyčerpáním na ní a oba jsme se ještě spojení skulili na bok.
Prudce jsem oddechoval, žlučník se zase začal hlásit. Poznala to a pohladila mne po hlavě.
"Nebude ti nic ?" zeptala se starostivě.
"To nevadí, stálo to za to." odpověděl jsem jí s obličejem zkřiveným bolestí.
Ten žlučník mi rozháněli místo týdne skoro tři neděle. Primář jen nevěřícně kroutil hlavou, ale my dva jsme věděli své. A od těch dob mne moje sestřička léčí napořád. Ale kameny musely nakonec ven.