eerotika

Thursday, January 31, 2008

Chtěla jsem, aby už do ní trochu vnikl, aby si pohrál s poštěváčkem, a tak jsem mu kundičkou vyšla vstříc proti ruce.
Pochopil a začal tlačit surf na hlubší vodu, přičemž ústy klouzal stále níž k mému klínu.
Když byl ve vodě po ramena, přetočil prkno mým klínem proti sobě a zabořil mi hlavu mezi stehna.
Okamžitě se přisál ústy na mojí pičku a jeho jazyk otevřel cestu mezi závojíčky dovnitř.
Přidržoval si mne za boky a kmitavými pohyby vylizoval moji královnu.
Začala jsem sebou házet a tak mne sevřel ještě pevněji a zuby začal stiskat můj naběhlý poštěvák.
Celá jsem se klepala rozkoší a ani si nevšimla, že opět směřujeme k mělčině.
Něžně mi hryzal poštěváček a závojíčky, jazykem hluboko zajížděl do mé díry a já už netajila vzrušení a začala na něho volat.
Nevím, kdy si stáhl plavky, ale najednou se jeho hlava přesunula až na mé kozy a já ucítila nádherný tlak mezi svými stehny.
Šel do mne a tak jsem obejmula nohama jeho hyždě a vyšla mu vstříc prudkým přiražením.
Jeho penis pronikl hladce do mé žemličky a já ucítila ohromnou horkost v hloubce mé kundy.
Můj výkřik uspokojení se rozezněl nad rybníkem.
Trochu se zarazil.
"Ale, vždyť jsme si ještě ani nezašoustali ?" hlesl trochu pobaveně.
Celá jsem se prožitým vzrušením chvěla a zároveň cítila, jak si mne přitahuje k sobě.
Nadzvedla jsem se a chytila jej kolem krku.
"Dostal jsi mne... " šeptala jsem mu do ucha.
Seděla jsem teď prdelkou na jeho dlaních, které se mnou jemně pohupovaly.
Cítila jsem jak jeho klacek zvolna klouže v mé jeskyni. Sjížděl mne pomalounku, aby mne znovu dostal do tranzu.