eerotika

Saturday, January 12, 2008

Láska na rybníce

Měla jsem poslední prázdniny a rodiče mne poslali k babičce, prý alespoň na čtrnáct dní, aby nebyla sama.
První dny jsem to ještě vydržela pomáhat jí s dvorkem a tak dál, ale potom jsem sebrala plavky a vyrazila k rybníku.
A tak jsem teď seděla na břehu, cachtala si nohy ve vodě a přemýšlela, kdo by mne asi tak naučil jezdit na surfu.
Najednou mne ohodila sprška vody a kousek vedle mne se zrovna jeden plácal na vlnkách. Jeho majitel se na mne zubil z vody.
"Nechceš si to taky zkusit... " dráždil mé myšlenky a přitahoval k sobě prkno.
"Ráda bych, ale to by mně to musel nejdřív někdo naučit... " odpověděla jsem a prohlížela si ho.
"Já tě to naučím, chce to jenom rovnováhu a dobrý nohy." odpověděl mi.
"Že ty bys mne to naučil když jsi tady sebou plácnul jako žába ?"
"No že váháš, plácnul jsem tady sebou kvůli tobě, abys tady jenom neseděla jak rybář u splávku... " řekl a otáčel surf špičkou do vody.
Byl docela pěknej kluk a já začala uvažovat o tom, že bych ho mohla na prázdniny klofnout a ukojit tak svrbění mé kundičky, která byla už dlouho zanedbávaná.
"Hele tak jo, ale až tu nikdo nebude, nechci si dělat ostudu... " nabídla jsem mu.
"Fajn, tak tady v šest, to už tu není ani noha... Čau." houknul na mně, naskočil na prkno a já mohla za chvíli sledovat jeho štíhlé tělo udržující rovnováhu.
V šest večer nebyl u vody doopravdy vůbec nikdo.
Upřímně řečeno, tu dobu už jsem myslela víc na toho kluka než na surfování.
Byla jsem rozhodnutá, že ho třeba přeříznu sama, jen když mi toho samce vrazí mezi stehna.
Netrvalo dlouho a jeho prkno bravurně přistálo u mých nohou.
"Čau, tak jdem na to krásko... " zahalekal.
"Tak to se na to musím svléknout, nepůjdu tam přece v kalhotách... " podotkla jsem a začala ze sebe stahovat džíny.