eerotika

Saturday, December 15, 2007

Asi ji budu muset přefiknout, uvažoval jsem. Přece jen tak neuteču, když už jsem jí sbalil a nakonec, taky si se mnou asi dala pěknou práci.
Ve dveřích zavonělo čerstvou kávou a o pár vteřin později se už nakláněla s hrnkem nade mne.
Byla také úplně nahá a zřejmě jí dělalo potěšení sledovat, jak si ji prohlížím.
Byla opravdu hodně hubená a malé kozičky dokreslovaly její chlapeckost.
Zrzavý nakrátko sestříhaný chomáč v klíně ale vábil k potěšení.
Vzal jsem si kávu a ona se svým hrnkem zalehla vedle mne.
Mlčeli jsme, srkali kafe a sledovali jeden druhého.
Snad tím, že jsem už hezkých pár dní neměl ženskou, možná i tím, že jsme byli oba nazí v posteli, začal jsem najednou mít chuť jí pěkně protáhnout kundu řemenem.
Aniž jsem to chtěl, pod tíhou těch myšlenek se mi začal stavět ocas do pohotovosti.
"Na co myslíš ?" zeptala se najednou a já poznal, že si toho všimla.
"Ale na nic." hrál jsem to do autu, ale nějak mne zrazoval můj těšitel.
"Ty bys mě chtěl přeříznout viď ?" řekla to úplně prostě.
"To přece nejde jen tak... a stejně, ty jsi strašně úzká a já jsem tak trochu nadměrná velikost... " odpověděl jsem.