eerotika

Saturday, November 24, 2007

Zvedl jsem se a nasadil čuráka k jejímu rozevřenému otvůrku.
Pomalu jsem zajížděl do její vlhké svatyně.
Měla ruce hozené za hlavou, vzdychala a její rty se otevíraly rozkoší.
Začal jsem ji něžně a vláčně šoustat.
Zřejmě ve snu prožívala něco bouřlivějšího, protože začala sama přirážet.
Přilehl jsem na ní a zmáčkl jí její pevný prs.
Probudila se.
"Co to děláš ?!" prudce vykřikla.
"Šoustám tě miláčku... strašně jsi chrápala. " odpověděl jsem jí a dál pokračoval čurákem v dobývání její jeskyně.
Její vzrušení přetržené probuzením se znovu vracelo.
"Ale ty mne znásilňuješ." naoko jako by protestovala.
"Neznásilňuju miláčku. Vypadalas kouzelně, když jsi ve spaní otevírala kundičku abych ti jí mohl zbořit." dobíral jsem si jí.
"To mi budeš muset dokázat. Ale potom..teď mne hezky dodělej, když jsi si mne načal... " vrátila mi moje legrácky a sevřela mne pevně rukama kolem krku.
Zmáčkl jsem její kozu a čurákem zajel až na dno její kundy.
Vyhekla a přirazila píčou na můj klín.
Bylo po spaní.
Naše těla se stále spojená svíjela a převracela na letišti.
Snažili jsme se jeden druhého dohnat co nejdříve k orgasmu.
Naše mrdání nabylo na síle.
Bušil jsem penisem do jejích útrob a ona mnula můj pytel, abych co nejrychleji došel k vyvrcholení.