eerotika

Friday, November 02, 2007

Zaučena k dokonalosti

Bylo mi osmnáct a byla jsem panna. Kluci mého věku mne vůbec nepřitahovali, jejich oplzlinky mě víc štvaly než aby mne donutily jít s některým z nich.
Toužila jsem po opravdové lásce a jemnosti.
Jednou mne otec seznámil se svým kolegou. Bylo mu čtyřicet, byl to pěkný chlap a ohleduplnost z něho jen čišela.
Když se odvážil mne pozvat na kávu, okamžitě jsem přijala.
Bylo to velmi hezké odpoledne, uměl krásně povídat a naše setkání se od té doby opětovala ještě několikrát.
Zamilovala jsem se no něj a cítila, že se jím nechám připravit o panenství.
Na našich schůzkách jsem jej nechávala líbat a hladit mne kde chtěl.
Využíval to, ale až úzkostně se vyhýbal mému klínu. Jako by pro něho existovala jen má ústa a prsy.
Dokonce jsem došla tak daleko, že jsem mu řekla, že bych chtěla, aby byl mým prvním.
Zatvářil se tak strašně zvláštně, přešel mé rozpaky a řekl:
"A nevadí ti ten věkový rozdíl ?"
"Ne, snad právě proto... " špitla jsem celá červená.
Ten den už jsme o tom nemluvili, ale příští odpoledne mne posadil do auta a odvezl k sobě.
Tak jako byl on, působil i jeho byt. Uklidňující a tichý.
"Měli bychom se vykoupat... " řekl a zmizel v koupelně. Mezitím jsem si prohlížela jeho domácnost a vše mne potvrzovalo mé úmysly.
Když se vrátil, vystřídala jsem ho a pořádně se vydrhla, jako bych chtěla ze sebe dostat pryč všechnu bázeň z první