eerotika

Sunday, October 21, 2007

Zůstal jsem klečet a nechal penis zabořený v její svatyni.
Vzrušeně jsem oddychoval námahou.
Visela mi v rukou a jenom těžce dýchala.
Tvář měla zčervenalou vzrušením a na čele se jí perlily kapičky potu.
Byl jsem dost unavený, ale čurák mi ani moc nezvadl.
Snad se těšil na další číslo.
Vyjel jsem z ní a položil jí na koberec.
"Ještě chvíli tam buď... " prosebně se ozvala.
Její stehna byla pode mnou doširoka rozevřená a tak lehaje si na její pevné tělo, znovu jsem do ní zarazil svůj pyj.
Kousla se do rtů a v podbřišku jí zacukalo.
Začala se tiše smát.
"Děje se něco ?" zeptal jsem se.
"Tak tohle byl nejrychlejší orgasmus, co jsem kdy měla..teď, když jsi do mne zajel. Asi jsem pěkně rozdělaná... " vysvětlovala.
"No, jezdíš hezky ty dárečku... " pošťuchoval jsem jí.
"Doufám, že si to ještě zkusíme i jinak. Mám tu docela pěkné pohodlí... " lákal jsem jí k dalším hrátkám.
"Když jsem se ti dávala jako dárek, tak to přece nebyla půjčka na chvilku, né... " odpověděla naoko rozdurděně, ale v očích jí svítilo ještě hezkých pár čísel.
"Ale co s nimi... " kývl jsem hlavou směrem k zahradě.
"Ty nech být. Zabaví se sami, jsou spokojení když se můžou zadarmo napít a najíst. A pak se vytratí, abys po nich náhodou nechtěl uklízet." řekla trochu jedovatě.
Zvedli jsme se, šli do podkroví a zamkli za sebou.
Oba jsme se osprchovali a potom nás uvítalo široké letiště.
Všimla si několika vibrátorů, které jsem tu měl spíš pro legraci než k použití.
Vybrala si jeden z nich, pěkně velký a řekla:
"Chtěla bych, abys mne naplnil z obou stran. Ale tímhle dopředu... nevadí ?"
Místo odpovědi jsem jí převalil na letiště a začal pusou vlhčit její svatyni.
Jazykem jsem zajížděl mezi závojíčky a prsty natíral její konečník vytékající směsí slin a sekretu.
Jemně mi přetahovala předkožku, jen tak abych byl v plné síle pro její pozadí.
Když jsem dostatečně promazal její menší otvůrek, obrátil jsem ji na kolena.
Poslušně na mne vystrčila prdelku a čekala. Celá se chvěla žádostí.
Roztáhl jsem její kakaovou dirku a začal se žaludem cpát dovnitř.
Mohutný pšouknutí mi vyšlo vstříc z jejích střev.
"Čuně... " řekl jsem nahněvaně a zarazil jí ho dovnitř jak to šlo.
"Áááá... " ozvalo se pode mnou.