eerotika

Tuesday, October 02, 2007

Zůstal jsem zabořený v její píče a klacek mi pořád díky jejímu sevření stál.
Teď jsem si mohl hrát s jejími bradavkami a potěžkávat její pevná ňadra.
Zároveň jsem se v ní začal pomalu pohybovat, abych se udělal.
"To bylo hezké... " hlesla tiše.
Stiskl jsem jí bradavku a políbil do vlasů.
"Ty bys to ještě chtěl, viď." položila mi vcelku nesmyslnou otázku, na níž jsem jí odpověděl stisknutím jejího prsu.
"Počkej... " špitla a uvolnila se z mého sevření.
Sklouzla z mého naběhlého ocasu a klekla si mezi má kolena.
"Je celej mokrej... " řekla a uchopila můj ocas do dlaně.
Stál jako tyč a vzápětí jsem mohl pozorovat jak mizí mezi jejími pootevřenými rty.
Nevím jak to dělala, ale dostala ho do pusy skoro celého.
Cítil jsem kmitání jejího jazyka na mém žaludu.
Začala rytmicky zasouvat můj klacek mezi zuby, které mne dráždily do stavu šílenství.
Přitom rukou jemně, ale zkušeně mnula mé koule naběhlé k prasknutí.
Vnímal jsem ty nádherné pocity a začal zcela nezakrytě sténat rozkoší.
Najednou jsem ucítil, že proniká prstem do mého zadku. Neznal jsem ten pocit, ale bylo to skvostné.