eerotika

Friday, September 21, 2007

Nadzvedl mé kyčle k sobě a bezohledně vrazil penis do mé svatyňky.
Zavyla jsem bolestí.
Vyplňoval mne úplně celou.
Dívky podpíraly mé zbité tělo a on silnýma rukama hnětl mé prsy, přičemž tvrdě narážel svým samcem do mých útrob.
Jezdil ve mně pravidelnými tahy a já cítila každičkou žilku na jeho řemenu.
Snad tím, že mne už nebil, snad opojnou vůní kadidla, mi stále víc jeho šoustání přestávalo vadit a začala jsem pociťovat vzrušení ve svém klíně.
Začala jsem sténat ne bolestí, ale rozkoší, a přirážela na jeho úžasný klacek stále silněji.
Začal se smát, vyjel ze mne a převrátil mne na kolena.
Jedna z dívek si lehla pode mne a její jazyk začal pracovat na mém poštěváčku.
Sténala jsem a vzdychala stále víc a doufala, že do mne znovu zajede jeho kyj.
Náhle mne chytil za můj štíhlý zadeček a začal roztahovat půlky od sebe.
Cítila jsem tlak jeho penisu, ale výš než jsem očekávala.
Dívka mne mezitím svým jazykem přiváděla k šílenství z rozkoše a tak jsem se nedokázala soustředit na jeho ocas.
Rozvíral moji kakaovou branku a vzápětí jsem ucítila ohromný bolestný tlak na moji prdelku.
Vstupoval do mne a já myslela, že mne roztrhne. Křičela jsem prožívaným orgasmem i bolestí.
Nepřestával do mne vnikat a já jeho penis cítila po chvíli hluboko ve svých střevech.
Teď se teprve do mne dostal celý, aniž by mu bránila malá hloubka mé kundičky.
Zvedl mne k sobě a začal mne dlouhými tahy šoustat.
Pronikal do mne opravdu strašně hluboko a když ani dívka pode mnou nepřestala ve svém laskání, zažila jsem skutečný vrchol rozkoše.