eerotika

Wednesday, September 05, 2007

Pochopil.
Vztyčil se přede mnou, rukama nadzvedl moji pánev a svým silným penisem rozrazil mou kundičku.
Zavyla jsem rozkoší a zakousla se do vlastní ruky, abych nezačala slastí křičet.
Několika krátkými přírazy roztáhl moji pochvu a potom už jsem cítila jeho klacek jak najíždí naplno do mé kundičky.
Vyplňoval mne úplně celou a já cítila jeho horký penis klouzající po stěnách mé píči.
Nalehl na mne a zatímco jeho kyj tvrdě mrdal můj klín, rukou tiskl a masíroval moje vzdouvající se kozy.
Cítila jsem se zcela v jeho moci a smáčela jsem jeho penis dalšími a dalšími orgasmy.
Náhle se nadzvedl zpět na kolena a rukama zvedl i mne do mostu. Najížděl do mne stále zběsileji až jsem bolestivě cítila narážení našich pánví o sebe.
Jeho vzdechy se mísily s mým sténáním a já z chvění jeho penisu poznala, že přichází jeho chvíle.
Ještě několikrát prudce přirazil a potom si mne přidržel v klíně.
Z jeho klacku vytryskl silný proud semene a vyplnil moji kundičku.
Cítila jsem horkost jeho spermatu, které mi stékalo mezi závojíčky ke konečníku.
Ještě chvíli mne pevně svíral a naše těla se chvěla právě prožitým vzrušením.
Potom již jsem sledovala jak pomalu vyjíždí svým řemenem z mé kundičky a znaveně si lehá vedle mne.
Navzájem jsme se dotýkali a cítili doznívající vlny vzrušení. Sklonila jsem se nad jeho klín a s vděčností za právě prožitou slast začala líbat jeho povadlý penis.
Jazykem jsem očistila zbytky našich sekretů na jeho předkožce a rukou laskala jeho vyčerpaná varlata.