eerotika

Tuesday, August 21, 2007

Rozevřel jsem jazykem závojíčky od sebe a políbil dlouze její poštěváček.
Podíval jsem se vzhůru a všiml si, jak Marie dlaněmi zpracovává mladá, téměř panenská ňadra a dlouze líbá sestru aby ji připravila.
Opět jsem se sklonil k té malé dirce a pomalu se do ní jazykem zavrtal.
Začal jsem ji ústy jemně šoustat a jazyk teď hbitě střídavě laskal poštěváček a pronikal do kundičky.
"Maria, Maria... " zaslechl jsem přidušeně z jejích úst. Věnoval jsem se teď jazykem jen poštěváčku a do kundičky dívky jsem pomalu zasouval dva prsty své ruky.
Viděl jsem, jak se její ploché břicho vzpíná do výšky a její výkřiky se ozývaly stále hlasitěji.
Najednou prudce a dlouze vykřikla a do mé dlaně vystříkl proud její lásky.
Nepřestával jsem v dráždění jazykem, ale prsty jsem začal masírovat její mokrou prdelku.
Kroutila se mi pod rukama a její kundička najížděla na můj jazyk.
Pronikl jsem i do její druhé dirky a vydatně ji zvlhčoval jejím sekretem.
Nečekal jsem, že se otevře a mile mne to překvapilo.
Vztyčil jsem se nad ní na kolena.