eerotika

Sunday, August 19, 2007

S prvním výstřikem vydala mohutný sten a nabodnutá na mém klacku se mi svezla na prsa a prudce oddychovala.
Její tělo poškubávalo v milostném tranzu a ústa a prsty její sestry z nás obou dostávaly poslední záchvěvy rozkoše.
Chvíli jsme odpočívali a potom se Marie uvolnila a stulila k Evě.
Začala ji líbat a laskat svýma jemnýma rukama a Eva poslušně přijímala její projevy lásky.
Poznal jsem, že je čas abych se připojil a tak jsem si klekl
před Evu a poroztáhl její štíhlá stehna.
Cítil jsem, jak trochu ztuhla a cítila to zřejmě i Marie.
"Neboj se ho, je jemný, udělá ti hezky, budeš to mít ráda." konejšila mladší sestru.
Podvolila se a povolila sevření nohou.
Jemně jsem foukl do chmýří na její kundičce a zaregistroval její zachvění touhy.
Roztáhl jsem pomalu rukama její stehna co nejdále od sebe a jazykem si začal hrát s jejími závojíčky.
Trochu se chvěla, snad touhou, snad obavami.