eerotika

Sunday, August 19, 2007

Zpracovával

jsem její pochvu třema prsty a otvíral jí stále víc.
Ona se mezitím věnovala mému ptáku, který pod jejími rty a jazykem nabyl úctyhodných rozměrů.
Celá se třásla a já věděl, že je téměř hotová.
Zrychlil jsem práci prstů.
"Pojd ke mně, chci tě v sobě.... " sténala.
Byl jsem pro, ale chtěl jsem při tom vidět její sestru.
Překulil jsem se a polosedě se opřel o zeď.
"Pojď na mně, zády ke mně, ať si s tebou můžu ještě hrát." řekl jsem a Marie se vyšvihla na můj klín.
Přidržel jsem jí za boky a pomalu zasunul svůj klacek do její kundičky. Sténala při tom a zvrátila se trochu dozadu.
Jednou rukou jsem ji přidržoval za bok a druhou si začal hrát s jejím ňadrem.
Rytmicky se nadzvedávala a spouštěla na můj utahovák.
V tom se k nám sklonila Eva a začala svoji sestru hladit a líbat na prsa a břicho.
Pomalu sjížděla k jejímu klínu a potom jsem ucítil její jazyk na svém řemeni.
Byl to však jen letmý dotek, neboť vzápětí se přisála na Mariin poštěváček.
Zároveň však prsty začala poklepávat na má varlata a občas stiskla jemně můj pytel.
Oba jsme se s Marií dostali do slastného tranzu.
Nadskakovala na mém penisu a její táhlé ...áááh... po každém přiražení mne nutilo narážet svůj klacek co nejhlouběji do její mokré kundičky.
Najednou se začala celá třást a zprudka vydechovat.
Viděl jsem, že se blíží k orgasmu a začal silně masírovat její kozy.
Evka mi několikrát silně sevřela varlata a potom mi zajela prstem nečekaně do konečníku.
To uvolnilo mé napětí a já začal stříkat sperma do zmáčené Mariiny jeskyňky.
Sešli jsme se.