eerotika

Thursday, August 30, 2007

Překvapením jsem jen vyhekla.

Jeho utahovák teď klouzal směsicí spermatu a šťávy hluboko ve mně a já cítila jeho pytel dorážející na má stehna.
Držel se mne a masíroval mi přitom mé pevné, dmoucí se kozy. Udělali jsme se brzy a společný výkřik dosaženého orgasmu se rozlehl krajem.
Vyjel ze mne a sedl si vedle mne na rozpálený pískovec.
"A mám dost. Doufám, že slezeme... " prudce vydechoval.
"Budu se muset spolehnout na ruce. Nohy nejsou moje." řekla jsem mu a odpočívala po té mrdanici.
Asi za půl hodiny jsme se oblékli a pomalu se začali spouštět. Dopadlo to dobře a tak jsme se vydali hledat naši partu. Našli jsme je v hospodě a Martin, náš nepsaný šéf na nás přes celý lokál začal volat:
"Hele slyšel jsem pověst, že uprostřed léta jednou za sto let si Milenci zašoustají. A to je pak do širého kraje slyšet ozvěna výkřiků a milostných vzdechů až se kundičky v okolí sami začnou nabízet a klacky stříkaj o sto šest. Ale ještě jsem neslyšel, že se Milenci jmenují Petr a Táňa. Nevíte o tom vy dva něco ?"
A tak nám tam došlo, že nás asi poslouchaly celé Skály.