eerotika

Sunday, August 26, 2007

Jeho jazyk pronikal dovnitř a nádherně vláčně mne šoustal.
Cítila jsem jak mi stoupá krev do hlavy i do klína a v roztoužení jsem jej začala volat.
Znovu se začal jazykem věnovat poštěváčku a v mé kundičce teď jezdily jeho prsty.
Toužila jsem po tom, aby do mne zajel svým penisem.
Moje slabiny se třásly vzrušením a klín tvrdě vyrážel proti jeho ruce.
"Pojď... tak už si mne vezmi... netrap mne... chci abys mne už šoustal... nechci ruku... chci tvůj řemen... " volala jsem na něho a cítila jsem jak mi z jeskyňky prýští moje šťáva.
Byl už také zřejmě připravený mne sjíždět, protože vzápětí oběma rukama sevřel moje boky a narazil do mne svůj klacek. Ihned jsem došla k orgasmu a moje zavytí se rozlehlo krajem.
Cítila jsem ve své mušli jeho masitý ocas a s každým přiražením jsem vykřikla rozkoší.
Chtěla jsem, aby se promrdal až někam úplně dovnitř, aby jsme úplně splynuli. Moje roztoužená kunda sama narážela na jeho klacek a snažila se ho vtáhnout co nejhlouběji dovnitř.
Cítila jsem přes poševní stěnu jak mne drhne svým naběhlým žaludem, cítila jsem snad každou jeho tepající žilku na penisu.
Přicházel na mne jeden orgasmus za druhým a já se zmítala slastí v jeho rukou.
Nebýt přivázaná, byli bychom už o pár desítek metrů níž.