eerotika

Wednesday, August 22, 2007

Otoč se,

" zkusím to dozadu... " řekl jsem a viděl, že se na mne Marie trochu ustrašeně podívala.
"Nebude jí to bolet... neboj se, zvládne to." uklidnil jsem ji a nechal je přetočit.
Evin útlý zadeček jsem teď měl přímo před svým klínem.
Ještě trochu jsem zvlhčil její dirku a potom začal pomalu zasouvat svůj naběhlý řemen do jejích útrob.
Šlo to pomalu, celá se chvěla, ale Marie jí polibky a hlazením dostatečně uklidnila.
Cítil jsem jak povoluje a sledoval jak do ní zajíždím.
Chytil jsem ji za boky a začal ji na sebe nabodávat.
Nejprve vláčně a pomalu, ale když jsem slyšel její zrychlený dech a steny vášně, zarážel jsem klacek do toho dívčího těla stále rychleji.
Marie si mezitím lehla před ní a svůj klín jí nabídla k potěše.
Eva ji v rozkoši líbala a lízala kundičku a tak jsme se všichni dostali až na vrchol rozkoše.
Několika prudkými nárazy jsem dospěl do konce a začal vystřikovat semeno do cukající se dívky v mých rukou, jejíž výkřik vrcholné slasti se udusil v klíně její sestry.
Tu noc jsme neusnuli a já pilně ošoustával ty krásné romské princezničky.
A nejen tu noc.
Trvalo nám dlouho, než jsme se navzájem naučili úplně všechno a než se každý z nás vydal úplně na jiný konec kraje.