eerotika

Saturday, August 25, 2007

Petr zatloukl dvě skoby do plošinky a provlékl jimi lano.
Klidně jsem se dívala jak smyčky lana váže na má zápěstí.
Přivázaná a roztažená na skále byla jsem tu teď jak nějaký dar bohům.
Zavřela jsem oči.
Za chvilku jsem ucítila Petrovu ruku na svém prsu.
Hrál si s bradavkou a jemně stiskal moji kozu v dlani.
Nechala jsem zavřené oči a jen se k němu trochu přetočila.
Zaklesl loket pode mne a jeho volná ruka sklouzla na chmýří na mém podbřišku.
Zároveň mne začal pomalu a jemně líbat po těle.
Bylo to krásně příjemné a já se plně podala pocitu slasti.
Cítila jsem jak jeho ruka rozhrnuje ochlupení na mé kundičce a jeho prsty zvolna přejíždějí na mém poštěváčku, který se začal téměř ihned bouřit a tuhnout pod jeho drážděním.
Vzdychla jsem rozkoší a poroztáhla trochu nohy od sebe.
Přesunul se ústy k mé jeskyňce a vzápětí jeho jazyk projel úžlabinou mezi chlopničkami kryjícími moji jeskyňku.
Několikrát špičkou jazyka poškádlil poštěváček a pak jsem cítila teplo jeho úst přímo na své dirce.