eerotika

Tuesday, August 28, 2007

Petr už byl také pěkně rozjetý a otevřenými ústy na mne volal:
"Dělej... Táňo... dělej... ještě... ještě... uuž... "
Jeho ocas sebou začal poškubávat a cukat a vzápětí jsem pocítila jak stříká semeno do mé pochvy.
Padl na mne a těžce jsme oddychovali.
"To bylo parádní... já bych se tu milovala pořád... "
šeptala jsem mu do ucha.
Nohy se mi chvěly, ale moje svatyně by ráda ještě pociťovala rozkoš jeho dráždění.
Znal dobře můj mrdací apetit a naštěstí ho krásně a hlavně často zvládal.
I teď, jen co se trochu vydýchal, hodlal vyplnit moji kundu znovu.
Opatrně mne přetočil na břicho a nadzvedl moje hyždě.
Rukou přejel po zadku mezi má stehna a prsty si přidržel mé naběhlé závojíčky od sebe.
Moje jeskyňka zmáčená mým sekretem a jeho dávkou semene již jej poslušně očekávala.
Nasadil svůj ztopořený klacek k mému otvoru a pomalu najel žaludem dovnitř.
Zřejmě se mu líbilo pozorovat to vnikání, protože mne začal dělat krátkými tahy. Vyběsnilo mne to k nepříčetnosti, protože jsem ho chtěla mít v sobě co nejhloub a ne jen na kraji.
"Nehraj si... zaraž ho tam až po koule.... nebo se snad zblázním." vykřikla jsem na něho.
Čekal zřejmě jenom na to, protože mi ho tam vzápětí naplno napálil.