eerotika

Sunday, September 02, 2007

"Ty jsi ale prevít... " řekla jsem tiše.
Vůbec jsem se nevzpírala, když líbal moje rty a ramena a přitom rozepínal množství knoflíčků na mých prsou.
Když stahoval ty bílé krajky z mých vzdouvajících se ňader, která vzápětí začal stiskat a potěžkávat, cítila jsem, že vlhnu v rozkroku.
Už jsem nevěděla co dělám a když mne zvedl a potom položil na válendu, dala jsem jen ruce za hlavu a očekávala slastné chvilky.
Stoupl si přede mne a bleskově ze sebe shodil šaty. Předvedl mi tak své mužství v celé velikosti.
Vztáhla jsem ruku k jeho řemenu a polaskala jej prsty, jako bych chtěla vyzkoušet jeho pevnost.
Honza už na víc nečekal.
Klekl si k mým nohám a roztáhl mi rukama chvějící se stehna od sebe. Moje královna mu předvedla tvář a on sklonil hlavu k mému klínu.
Snad z té svatby jsem byla tak rozdělaná, že když zajel svým jazykem mezi faldíčky, okamžitě na mne přišel první orgasmus a já se začala v tranzu celá třást. Přisál se rty k mé mušli a jeho jazyk pronikl hluboko do mé kundičky.
Šoustal mne jazykem a mé vzrušení zvyšoval prsty, které zpracovávaly poštěváček.
Když mi strčil jeden prst do prdelky, měla jsem co dělat, abych utlumila své sténání.
Ale to, že jsem nemohla hlasitě projevovat své pocity znásobilo mou touhu po jeho klacku a já ho začala táhnout za vlasy na sebe.