eerotika

Tuesday, September 11, 2007

Byl to opravdový arabský hřebec a já se začala strachy třást.
Prudkým pohybem ženám naznačil, aby mne pustily a zároveň mladším něco řekl. Ty okamžitě začaly svlékat své oděvy.
Zatímco jsem se krčila strachy před tím samcem u zdi, přišel ke mně.
Chytil mne za bradu a zvedl můj obličej k sobě.
Jeho obrovský kyj jsem teď měla přímo před sebou.
Něco říkal.
Dívky byly mezitím už svlečené a teď z obou stran hladily jeho tělo a laskaly jeho řemen.
Tiskl mi tvář ke svému samci a nutil mne, abych se k nim připojila.
Snažila jsem se vymanit z jeho sevření a mé rty unikaly jeho penisu.
Rozčílilo ho to a začal něco křičet.
Ahmedova matka mu náhle odkudsi podala kožené důtky a vzápětí mne ostré šlehnutí poučilo o mých právech v této rodině.
Vykřikla jsem hrůzou a snažila se uhýbat před ranami, kterými mne častoval.
Když jsem po chvíli zbitá zůstala ležet na posteli, odhodil důtky a vrhl se na mne. Neměla jsem už sílu se bránit.