eerotika

Sunday, September 09, 2007

Dosud jsem tomu nevěřila, myslela jsem si, že jde jen o návštěvu.
Zároveň s oblékáním mne pokropily jakousi silnou až omamnou voňavkou.
Potom jsme všechny odešli do vedlejší místnosti, kde se konal poměrně dlouhý svatební obřad.
Ahmed byl rovněž nádherně oblečený a nakonec jsme už jako manželé usedli ke stolu plnému jídla. Exotičnost chvíle a pach kadidel a voňavek mne přivedla do jakéhosi stavu vytržení, kdy jsem chtěla být už konečně s Ahmedem sama a přijímat jeho tělo.
Asi to na mně bylo vidět, protože jsem zaregistrovala chtivé oči několika mužů, sedících poblíž nás.
Po dlouhé hostině, kdy mne všichni okukovali a něco si mezi sebou pro mne nesrozumitelně vykládali, mne ženy opět odvedly pryč, tentokrát do velké ložnice.
Svlékly mne z oblečení a ponechaly na mně jen lehounkou dlouhou košili, která neskrývala vůbec nic z mých ženských předností.
Čekala jsem, že odejdou, ale zůstaly stát opodál, když mne předtím položily na velkou postel pokrytou zdobeným přehozem.
Náhle se rozhrnul závěs ve stěně a dovnitř vstoupil stařec, který při hostině seděl naproti nám.
Ženy k němu okamžitě přistoupily a začaly ho svlékat z jeho hábitu.