eerotika

Tuesday, September 11, 2007

V tu chvíli mi teprve došlo, co mne asi čeká.
Mám se s ním vyspat.
A asi s celým mužským příbuzenstvem.
Ač omámená vůní vyskočila jsem z lůžka.
Ženy mne však strhly zpět a dvě nejstarší pevně přitiskly za ruce do postele.
Stařík stál přede mnou a mladší dívky mu začaly masírovat hubená stehna a líbat jeho povadlý penis.
Když nabyl na velikosti chytily mne za nohy a roztáhly má bránící se stehna od sebe.
Stařec na mne nalehl a vzápětí jsem ucítila jak jeho drsný klacek proniká do mé mušle.
Začala jsem křičet odporem a bolestí, kterou mi způsoboval, ale nedbal toho ani on, ani ženy.
Tvrdě a dýchavičně mne mrdal, pohrávaje si přitom starými kostnatými prsty s mými prsy.
Naštěstí dlouho nevydržel a já ucítila třas jeho těla a pulzující pyj ve své kundičce.
Když se zklidnil, bez zvláštního zájmu se oblékl a odcházel. Mladší ženy jej doprovázely k závěsu, zatímco dvě starší, které mne stále držely za ruce, mi něco důrazně vykládaly.
Za chvíli se závěs znovu rozhrnul a dovnitř vešel Ahmedův otec.
Už při obřadu jsem si ho pozorně všimla.
Byl to chlap jak hora a v mládí musel být skutečný krasavec. I on ze sebe shodil dlouhý hábit a předvedl mi svůj už pyj.