eerotika

Saturday, September 29, 2007

Zmítala se pode mnou a brzy začala slastí křičet.
Netrvalo dlouho a já ucítil, že budu hotov.
Vyjel jsem z ní, její nohy si dal kolem krku a několika tahy se dorazil mezi jejími stehny.
Lepkavé semeno jí cákalo na dmoucí se ploché břicho a obrovské kozy.
Sjel jsem níž a přitiskl jí hlavu na ty její krásný vemena.
Mačkal a hladil jsem její bradavky, zatímco ona mi zajížděla rukou do vlasů a tiskla mne k sobě.
Její kolena sevřela můj povadlý ocas a začala ho krásně masírovat, takže se znovu chystal do boje.
"Víš, že jsi docela těžkej... " hlesla.
"Tak se otočíme." odpověděl jsem a překulil se z ní.
Nasedla si na mne zády k obličeji a já uchopil její štíhlé boky.
Penis jsem měl díky její masáži zase v pozoru a sledoval jsem, jak si pomalu a opatrně na ten klacek nasedá.