eerotika

Tuesday, September 25, 2007

Malá s velkejma

Zazvonil jsem u dveří a po chvilce štrachání mi přišla otevřít ségra mého kámoše.
Do té doby jsem jí neznal a to co se mi předvedlo mi vyrazilo dech.
"Tyhle kozy mít tak v dlaních." pomyslel jsem si a ani moc nevnímal jak mi říká, že Petr není doma.
"Ale můžeš tu na něj počkat, já uklízím, snad ti to nebude vadit... " dodala.
Zavedla mne do obýváku a posadila do křesla. Sama vzala do ruky hadici od luxu a začala s ní jezdit po koberci.
Hluk jsem ani nevnímal.
Vpíjel jsem se očima do jejího malého zadku, který se na mne špulil z těsné minisukně.
Byla drobná, ale její prsa jako by k ní nepatřily.
Couvala s luxem ke mně a když byla na dosah, nevydržel jsem.
"Pozor !" vyjekl jsem a strhl ji na sebe.
"Co blázníš ?" prohodila a pootočila se ke mně.
"Promiň, já myslel, že tě ty tvý prsa převrátěj na zem... "
Drze jsem se jí culil do očí a čekal na její reakci.
"Ty jsi ale pitomej." řekla, ale v očích jí to zahrálo.