eerotika

Saturday, September 22, 2007

Křičela jsem, sténala a můj obličej se vzpínal k jeho zarostlé tváři.
Když konečně po dlouhé době z jeho obrovského samce vytryskl proud semene do mých vnitřností a v mohutných záchvěvech pronikal hloub do mého těla, omdlela jsem.
Probralo mne až jemné laskání žen, které mne natíraly nějakými mastmi.
Bolest po bičování mizela a já se již jen chvěla po právě prožité vrcholné rozkoši.
Už mi bylo jasné, že se musím smířit s tím, že mými partnery bude opravdu celá mužská část rodiny a přítomné ženy doplní kulisu mého zasvěcení.
A tak jsem se už vůbec nebránila, když otce vystřídali Ahmedovi bratři a moje tělo pulsovalo dalšími rozkošemi předávanými dvěma sice o něco menšími, ale dravějšími řemeny, které pronikaly střídavě do mé kundičky a zadečku a ve finále vystříkaly všechno své sperma do mých rozkoší pootevřených úst.