eerotika

Friday, September 28, 2007

"Musím to dodělat, pusť mne." dodala a zavrtěla se mi svým malým zadkem v klíně.
Zajel jsem jí rukou na jeden z těch fantastickejch pecnů a stisknul jemně bradavku, která čněla přes tričko jako dudlík.
"Když já bych raději, kdybys držela v ruce jinou tyč než od luxu... " řekl jsem a zmáčkl jí trochu její kozu.
"Myslíš, že by to bylo lepší než uklízet ?" zeptala se provokativně a zajela mi rukou k poklopci.
"To si piš. A půjčím ti na to i péro." řekl jsem a začal jí stahovat tričko přes hlavu.
Asi věděla proč nenosí podprsenku. Její číslo by se špatně shánělo a takový skvosty by bylo škoda schovávat.
Měl jsem jí na klíně, líbal na krk a hladil a ždímal její vemena.
Ze spodu se na její zadek tlačil můj klacek, zatím sevřený v kalhotách.
Cítil jsem na něm její ruku, která zkoumala jeho sílu.
Zajel jsem jí jednou rukou pod sukni.
Dělala si doma zřejmě pohov, protože moje prsty zaregistrovaly její kudrny bez kalhotek.
"Pojď vedle... " špitla.
Zvedl jsem jí v náručí a za chvilku už ležela v ložnici na letišti.
Bleskově jsem ze sebe rval košili a kalhoty, zatímco ona si prsty hrála ve své kundě.
Rozpálilo mne to na nejvyšší mez a vletěl jsem na ní.
Předehrou jsem se nezdržoval, poznal jsem, že to nepotřebuje.
Trochu jsem jí nadzvedl, vyhrnul jí sukni k pasu a roztáhl nohy.
Temná houština jejích chloupků se na mne rozvírala a ukazovala cestu slasti.
Nasadil jsem utahovák na její pysky a trochu s ním zakroužil.
Vzdychla a zavřela oči.
Zabořil jsem ocas do její skuliny a padl na ní.
Okamžitě jsem začal naplno přirážet a bořit její svatyni.
Byla proti mně o hodně menší a tak jsem měl její hlavu na prsou a cítil její polibky na bradavkách.