eerotika

Sunday, September 30, 2007

Pod tlakem žaludu se rozvíraly její pysky a já nádherně viděl, jak mi klacek mizí v její kundě.
Nenasedla úplně a začala se pomalu pohybovat nahoru a dolů.
Byl to nádherný pocit sledovat, jak se její kunda rozvírá a přijímá můj utahovák.
Kůžička její píči se rolovala kolem mého klacku, který stále víc a víc mizel v jejím těle.
Vyjel jsem rukama k jejím kozám a začal je vytrvale hníst.
Prohnula se do luku a naplno najížděla na můj penis, který se bořil do její kundy a narážel teď na její dno.
Zrychlovala tempo a její šťáva mi vytékala na klín stále silněji.
Vzrušením jsem zatínal zuby a mačkaje její kozy, bezohledně jsem si jí narážel na sebe.
Netrvalo dlouho a vyrazila ze sebe dlouhý výkřik a vzápětí se mi zhoutila vyčerpáním na kolena.
Cítil jsem v klíně její proud a snažil se dojít k orgasmu také.
Ale seděla na mně pevně a nedovolila mi, abych se udělal.
Ještě chvíli tak zůstala bez hnutí a vychutnávala si svoje vzrušení.
Cítil jsem stahy jejího břicha a hladil její prsa, abych jí ten konec udělal co nejpříjemnější.
Po pár minutách se zvedla z mých kolen a položila se mi na tělo.