eerotika

Wednesday, October 10, 2007

Najednou se prudce zastavila a já do ní narazil tak, že jsme oba upadli do mechu a jehličí.
"Dělej, prosím tě dělej, nebo snad shořím !" celá nažhavená mi sténala do prsou.
Rval jsem oblečení z ní i ze sebe, jenom abych mohl co nejdříve tu krásnou kočku napíchnout.
Konečně jsme byli oba nazí.
S předehrou jsme se nezdržovali.
Nalehl jsem na její pevné tělo a ona mne okamžitě objala koleny ve slabinách.
Cítil jsem horkost jejího klína a ihned jsem se začal cpát do té nádherně vařící mušle.
Byla už celá mokrá a tak jsem do ní zajel až na doraz.
Její nehty se mi zaryly do lopatek.
Šoustal jsem jak zběsilý a snažil se prorazit přes její dělohu někam do vnitřností.
Přidušeně jsem hekal námahou, zatímco ona zcela neskrývaně a hlasitě hekala a sténala při každém mém přírazu.
Vybičován jsem se nadzvedl, opřel se rukama do jejích prsou a zrychlil své mrdací tempo až k zbláznění.