eerotika

Wednesday, October 03, 2007

Moje tělo se doslova prohnulo do luku vstříc jejím dlaním a ústům a pod její masáží se začalo celé třást vzrušením.
Honila mi penis rukou i ústy, lízala a sála a nepřestávala útočit na mé koule a konečník.
Orgasmus na sebe nenechal dlouho čekat.
Ve stavu nejvyššího transu jsem ji chytil za hlavu a začal si ji přirážet do klína.
Ještě více stiskla zuby dráždící můj žalud a prstem v konečníku mne začala šoustat.
Začal jsem úplně nadskakovat a cítil jsem že moje chvíle brzy přijde.
I ona to poznala, zrychlila a několikrát za sebou mi prudce zmáčkla varlata.
Vyrazil jsem tělem proti ní a z mého penisu vylétla dávka semene do jejích úst.
Začala prudce sát a mačkala můj pytel.
Nepřestala s honěním mého ocasu dokud jsem se úplně nevystříkal.
Potom vyjela prstem z mého zadku, přestala ždímat varlata a já cítil jak jen něžně líže můj klacek a odsává zbytky spermatu.