eerotika

Monday, October 15, 2007

Nečekaný dárek

Po mnmoha špatných zkušenostech se sexem v práci jsem se málem zapřisáhl, že už nikdy si nic nezačnu s kolegyněmi. Ale člověk míní a život mění.
Mám kolegyni, která je na pohled výstavní děvka, ale jinak je dost velký puritán. Alespoň v zaměstnání nikdy s nikým nic neměla.
Osud dal a začalo nás to k sobě tak nějak divně táhnout. Bránili jsme se jak mohli, nepromluvili jsme mezi sebou víc než museli, ale cítil jsem, že čekáme oba na příležitost, jak jeden druhého přeřízne.
Už i ve snech jsem ždímal ty její dudy a rval svého ptáka mezi její závojíčky.
Párkrát jsem se probudil jak študentík s mokrým pyžamem.
A tak přišlo to co muselo.
Slavil jsem čtyřicetiny a jako vedoucí oddělení s dost slušnou pompou.
Pozval jsem všechny na chatu u Berounky a to páteční odpoledne se sešla opravdu slušná parta.
Stál jsem u okna a pozoroval bavící se společnost na zahradě, když se otevřely dveře do pokoje a potichu vstoupila moje "noční můra".
Přiléhavá průsvitná blůza a lehká sukně zdůrazňovaly její tvary a já začal polykat.
"Všechno nejlepší... " povídá a podává mi malinký balíček převázaný stužkou.
"Je to k všestrannému použití." dodala ještě.
V jejích očích to hrálo žádostí.
Rychle jsem rozvázal stužku a roztrhl ozdobný papír. Uvnitř byla krabička na prstýnky a v ní malý přeložený papír.