eerotika

Friday, October 12, 2007

Dala si ruce za hlavu, její prsy se prudce nadzvedávaly a její zmítající se hlava lapala pootevřenými rty po dechu.
Už jsem to nemohl vydržet.
V klacku mi prudce začalo cukat a tak jsem se vztyčil na kolena a drže jí za boky, prudce jsem si její kundu narazil co nejvíc na svůj tepající klacek.
"Aaaaááááá... " ozval se současně z našich úst výkřik vrcholného uvolnění.
Prudce jsem vystřikoval semeno do její poničené kundičky, zatímco ona se trhaně chvěla v mých rukou jak v posledním tažení.
Ještě několikrát jsem zasunul čuráka do její pičky, abych z něho vyždímal zbytky spermatu.
Pomalu ze mne spadávalo veškeré napětí večera, kdy jsem jen doufal a zkoušel jestli by snad Káťa se mnou ...někdy...
I ona se pomalu uvolňovala.
"Teda to bych nikdy do tebe neřekla... " šeptla ještě trochu udýchaně.
"Co bys neřekla ?" zeptal jsem se jí a vyjel ptákem z její mokré a roztažené dírky.
"Že jsi takovej divokej, pěkně jsi mne utahal." odpověděla a natáhla po mně ruku.
Svalil jsem se vedle ní.
"Jau !" vyjekl jsem vzápětí a prudce se posadil.
"Co se děje ?" trochu nervozně se zeptala.
"Zapích jsem si jehličí do pytlíku." odpověděl jsem a začal jsem se tiše smát.
Došlo jí to také.
"Hmm, takže za to, že jsi mne tak pěkně opíchal v lese, tak les teď píchá tebe, co ?" smála se do tmy.
"Asi mi tě závidí... " odpověděl jsem.
"Tak ať... " dodala a stáhla mně k sobě na ty své nádherně pevné kozy, které jsem začal ihned tvrdě zpracovávat.