eerotika

Friday, October 19, 2007

"Počkej." řekl jsem a převrátil se ústy do jejího klína.

Když jsem jazykem zajel do její píči, ucítil jsem prsty na mém penisu.
Vzala do dlaní můj naběhlý pytel a dechem jej začala zahřívat.
Myslel jsem, že se zblázním a jazykem jsem projížděl její chlopničky a temný otvor mezi nimi.
Držela mne za koule a můj klacek si začala sunout mezi rty.
Přitlačil jsem a začal jí šoustat do pusy.
Opatrně mi strčila prst do zadku a jazykem dráždila žalud naběhlý krví k prasknutí.
Zastčil jsem jí tři prsty do kundy a lízaje její poštěvák, začal jsem ji prcat rukou.
Pokojem se neslo naše tiché sténání.
Směs mých slin a jejího sekretu mi stékala po prstech k její druhé dirce.
Mám slušnou výdrž a tak jsem jí nechal honit mi klacek jak chce a plně se věnoval jejímu dráždění.
Když jsem viděl jak teče, vystřídal můj jazyk prsty, kterými jsem začal roztahovat její kakaovou pevnůstku.
Pronikl jsem dovnitř nejprve jedním, potom i druhým prstem a začal jí šoustat i tady.
V tu chvíli se poprvé udělala.
Doslova mi vytekla do obličeje, zatímco mi její zuby drtily penis k zbláznění.
Vytrhl jsem se z toho bolestivého sevření a opustil i obě její dirky.
Klekl jsem si před ní a zvedl její klín proti svému utahováku.
Doslova jsem se třásl na okamžik, kdy ho vrazím do její mušle.
Špičkou žaludu jsem ještě několikrát přejel po jejím poštěváčku a potom jsem začal pomalu zasouvat svůj hnědý penis mezi její bílá stehna.
Chtěl jsem si ten okamžik co nejvíc vychutnat, ale její dlouhý sten mne přivedl z rovnováhy.
Prudce jsem vrazil svých dvacet centimetrů do její dirky.
Pokojem se rozezněl výkřik slasti.
Cítil jsem pevné sevření její svatyně na mém penisu, viděl jsem před sebou světlé ochlupení rámující její píču a začal jsem do ní tvrdě a nesmlouvavě narážet.
Byla to šílená jízda.
Vzepjala se do mostu, aby mi umožnila co nejhlubší proniknutí a tak jsem si ji jen jednou rukou přidržoval pod zadkem a druhou mohl hníst její vzdouvající se prsy naběhlé námahou a vzrušením.
Stále rychleji jsem útočil na její dělohu.
Začala téměř nepřetržitě volat a křičet a její píča přirážela na mé kladivo jako zběsilá.
Už jsem to nemohl vydržet.
Chytil jsem ji oběma rukama za boky a rukama ji narážel na sebe, abych se co nejrychleji udělal.
V klacku mi několikrát zacukalo a vzápětí jsem do ní prudce vystříkl své semeno.
Znovu vykřikla rozkoší a já do ní několika tahy vypustil vše, co jsem si pro tuto chvíli několik týdnů šetřil.