eerotika

Wednesday, October 17, 2007

Rozvírám jej a čtu: "Chceš ?"
Kupodivu se trochu červená.
Pouštím krabičku i s papírkem na zem a vztahuji po ní ruku.
Ani jsem se pořádně nestačil nadýchnout když na sebe narazily naše rty.
Okamžitě mi zajela jazykem mezi zuby.
Její prudce se dmoucí kozy způsobily, že jsem v tu chvíli zapoměl na návštěvníky na zahradě.
Prostě zákon gumy. Ta se natahuje tak dlouho, až praskne.
Bleskově jsem z ní začal svlékat halenku, zatímco ona mi stahovala košili přes ramena.
Vzala si krajkovou podprsenku s předním zapínáním a tak netrvalo ani vteřinu a její prsa se mi vyvalily do dlaní. Vzápětí jsem zabořil rty do jedné z těch koz a začal se popásat na její tmavé bradavce stojící jak malý zvoneček.
Nevím jak, ale bleskově jsme leželi na koberci.
Zatímco si tiskla moji hlavu na své dudy, stahoval jsem z ní jednou rukou sukni zároveň s kalhotkami.
Potom jsem rychle shodil i já zbytky svých šatů a znovu k ní přilehl.
Přitiskla se svým klínem do mého a já ucítil horkost vycházející mezi jejími stehny.
Penis mi bouřil proti jejímu pahorku a dožadoval se svého potěšení.
Začal jsem ji líbat do otevřených úst a ruka mi zajela na její podbřišek.
Pročísl jsem prsty její chloupky a spustil se dlaní k její rozpálené kundě.
Zareagovala a roztáhla doširoka svá bílá stehna.
Rozevřel jsem prsty její závojíčky a nahmatal zduřelý poštěváček.
Zavzdychala.