eerotika

Wednesday, October 24, 2007

Šoustavý inspektor

Zastavil jsem před malým vesnickým krámkem. Byl jsem tu už po několikáté a tak jsem věděl, že teď tu nikdo nebude.
Když jsem vcházel dovnitř, zvonek nade dveřmi přivolal mladou majitelku odněkud zezadu.
Její vnady pod silonovým pláštěm musely burcovat nejen místní zemědělce, ale vyburcovaly před pár dny i mne.
"Česká obchodní inspekce... " máchnul jsem jí před očima průkazem.
Bylo vidět, že se jí udělalo trochu mdlo.
"Tak se na to podíváme mladá paní." pokračoval jsem a cpal se za pult.
Viděla, že moc nepořídí a začala mi překotně předvádět, jak má všechno v pořádku.
Upřímně řečeno, moc mne to nezajímalo. Měl jsem v úmyslu zrevidovat její píču a ne krám.
V každém obchůdku se nějaký ten obchodní přestupek najde a na vesnici zvlášť.
Ať se snažila jak se snažila, bylo toho dost.
"Mladá paní, lituji, ale budete to muset na chvíli zavřít a uděláme zápis." řekl jsem po pár minutách.
Zbledla.