eerotika

Tuesday, October 23, 2007

Zajížděl jsem stále hlouběji do jejího zadku a sledoval napínající se svěrač kolem mého klacku.
Zrychlil jsem tempo a pronikal penisem kam to šlo.
"Ahh... ahh... ahhů... "ozývalo se z jejích rtů při každém přiražení.
Vzal jsem do ruky vibrátor a druhou rukou ji trochu přizvedl k sobě.
Pochopila a dala si ruce za hlavu aby mne mohla chytit kolem krku.
Nasadil jsem hlavičku těšitele k jejímu poštěváčku a zapnul jej naplno.
Zařičela.
Začal jsem růžolína cpát do její mušle.
Pustila se mne a opět zaujala postoj v kleče a na loktech.
Nacpal jsem jí ho do kundy naplno a cítil jsem jeho vibrace na svém penisu tak, že mne to vzrušilo na nejvyšší mez.
Sevřel jsem druhý konec vibrátoru mezi stehny a začal jí mrdat svým i umělým klackem najednou.
Křičela rozkoší a narážela naplno zadkem do mého klína.
Netrvalo dlouho a cítil jsem jak mám od ní opět mokrá stehna.
Nechal jsem uměláka hluboko v její píče a několika prudkými tahy se rovněž udělal.
Moje semeno plnilo její vnitřnosti a já vychutnával ten pěkný narozeninový dárek.
Měla pravdu. Návštěvníci se postupně vytratili a tak jsem mohl po celý víkend vychutnávat svůj dárek k všestrannému použití.