eerotika

Thursday, November 01, 2007

Nasadil jsem zduřelý ocas k její kundě a vzápětí její pysky začvachtaly nadšením, když můj utahovák vklouzl do mokré svatyně.
Prohnula se v kříži jako kočka a zabořila mi zadek do klína.
Mrdal jsem ji jak šílený a její křik se mísil s mým vzrušeným sténáním.
Konečně jsem došel k vrcholu.
Cítila tepání mého penisu a stěny její pochvy začaly ještě více pracovat na mém uvolnění.
Prudce jsem přirazil a ucítil známý uvolňující tlak.
Stříkal jsem sperma do jejích útrob nehledě na možné následky.
Ale i jí to bylo zřejmě jedno a její pochva mi klacek ždímala až do poslední kapky semene.
Oba jsme byli značně vyčerpaní.
Probral jsem se z opojení o chvilku dřív a vrátil se ke svému plánu.
Klekl si před ní a řekl:
"Lízej, ať je pěkně čistý... "
Poslušně si vzala zvadlý penis mezi rty a očistila zbytky jejích šťáv a semene.
Pomalu jsem se oblékl a zadíval se na ní.
Zřejmě se jí moc nechtělo končit a tak jsem jí vrátil do reality.
"Tak mladá paní. Bylo to hezké, ale průšvih z nevybrané pokuty by to nevyhradilo. Budeme to muset uzavřít ještě služebně... " řekl jsem.
"Ale já myslela, že " probrala se z šoku a protestovala.
"Myslela jste správně, ale ne tak docela. Když tady nic nevyberu, máte tady za pár dní od nás někoho jiného a potom bude po legraci. A pochybuji, že by se vám povedlo svést nějakou starou babu... "
Mlčela a zřejmě měla své pochybnosti o účelnosti právě prožitých chvil.
"No, nebude to žádná hrůza... " utěšoval jsem ji.
"Dáte mi tisícovku, to snesete, a dáme to jako blokovou pokutu udělenou na místě. A minimálně půl roku se tu nikdo neukáže... " dodal jsem.
Uklidnilo jí to a tak jsem jí vypsal příjemku, shrábl tajcku a rozloučil se.
Venku v autě jsem láskyplně pohladil svou peněženku. Ten falešný průkaz, co mi Tonda udělal za pět tisíc, se vyplácí.
V životě jsem si tak nezašoustal jako za poslední měsíc a příjmy jsou také slušné. Jen bloky začínají docházet. Budu muset na kontrolu do papírnictví.