eerotika

Monday, October 29, 2007

Začala rozepínat blůzu a když se objevily její nádherné prsy s vzdutými bradavkami, shodil jsem ze sebe kalhoty a předvedl jí svůj aparát v plné velikosti.
Stáhla si pomalu sukni i květované kalhotky a její tmavý klín zasvítil do místnosti.
Přetáhl jsem si několikrát předkožku a můj čurák se ještě trochu zvětšil.
"Pojď sem. Udělej mi to... " přikázal jsem jí.
Klekla si přede mne a já ucítil její prsty na svém pytli.
Vzápětí se její jazyk a rty dotkly mého penisu.
Vzal jsem jí hlavu do dlaní a začal si ji narážet do klína.
Účinek na sebe nenechal dlouho čekat.
V klacku mi začalo škubat a proud semene jí vlétl do úst.
Chtěla uhnout, ale držel jsem jí pevně a přinutil jí spolykat celou dávku.
Asi to ještě nedělala, protože jsem viděl, že má slzy v očích.
"No, no, tak zlé to zase nebylo. Ještě mi ho pohoň." řekl jsem jí.
"A to bude všechno ?" zeptala se a z hlasu jsem cítil, že to myslí doopravdy.
"Ale děvče, za tohle se dává nóbl dámičkám patnáct stovek, a já přece říkal, že to bude nejmíň deset tísíc... " uzemnil jsem ji.
Pochopila, že se z toho jen tak nedostane a začala pilně cvičit jazykem na mém šourku.
Pomáhala si prsty a za chvíli jsem byl zase v pohotovosti.
"Tak už toho nech a pojď ke mně... " řekl jsem smířlivě a přitáhl ji k sobě na gauč.
Podvolila se.
Laskal jsem ústy její kozy a dráždil bradavky v temných dvorcích.
Začala trochu vzdychat a tak jsem zajel rukou do jejího chomáče.
Musel jsem překonat poslední zbytek jejího odporu než mne pustila mezi stehna.
Nahmátl jsem její pysky a začal dráždit poštěváček.
Její vzdechy se staly silnější a bříško se začalo vzpínat proti ruce.
Přehodil jsem se mezi její nohy a zajel prsty do její kundy.
Byla parádně mokrá a já ji začal šoustat rukou, abych si ji co nejlépe připravil.
Moje ústa zatím tvrdě útočila na její kozy.
Hekala a sténala, bylo už jasně vidět, že chce do kundy pořádný klacek.
Vyjel jsem z ní rukou a přesunul se trochu výš.
Tělem jsem si ji pod sebe přimáčkl a bezohledně do ní zarazil svůj penis až na dno její pochvy.
Vyjekla a zalapala po dechu.
Najel jsem do ní znovu a znovu.
Její kunda se přizpůsobila a pevně sevřela můj naběhlý ocas.
Zatímco jsem ji líbal otevřenými rty a jazykem projížděl její ústa, můj klacek tvrdě bušil do její svatyně.
Objala mne kolem krku a tiskla se ke mně.
Sevřel jsem její prs a silně jej mnul.
Uvolnila si ústa a její vzdechy se rozléhaly pokojíkem.
Stěny její kundy ždímaly můj penis, jako kdyby jej chtěla pohltit.
Bylo jasné, že se jí to líbí.
Prudce jsem se z ní vytrhl, klekl si a bleskově ji přetočil na břicho.
Úplně automaticky na mne vystrčila svůj zadek.
Měl jsem chuť jí ho vrazit do její menší dirky, ale nakonec jsem tam zastrčil jen jeden prst a trochu ji s ním pošoustal.
Přímo kvílela rozkoší a v tranzu sebou celá cukala.