eerotika

Saturday, November 03, 2007

chvíle. Potom jsem se oblečená vrátila k němu.
"Naučím tě všemu, ale nejprve musíš skutečně poznat jak chlap vypadá." řekl a shodil ze sebe šaty.
Stál přede mnou nahý, jeho tmavé ochlupení mu zakrývalo hruď a plynule přecházelo až k přirození.
Viděla jsem silný penis krytý tmavou předkožkou a připomněl mi jakýsi tropický květ.
Svlékla jsem rovněž šaty a když mne viděl, jeho penis sebou zaškubal a mírně se zvětšil.
Opřel se o zeď a řekl mi:
"Seznam se s ním. Hraj si s ním, líbej ho, neboj se ho. Jen tak si na něho zvykneš... "
Klekla jsem si před něho a vzala jeho penis do ruky.
Byl měkký a podajný a já začala pomalu přetahovat předkožku přes jeho žalud.
Políbila jsem mu špičku a jazykem slízla kapku čehosi, co se na něm objevilo.
Penis mu narostl a téměř stál.
Vzal mne za hlavu a jemně třel mé ušní lalůčky a hladil mé vlasy.
Otevřela jsem rty a vzápětí mi do úst pronikl jeho penis. Pohybovala jsem pomalu hlavou a přidržovala jeho pytel, který jsem něžně promačkávala.
Zaslechla jsem jeho vzdychání.
"Bolí to ?" zeptala jsem se naivně.
"Ne, hlupáčku, je to krásné. Dělej to rychleji, prosím... " zašeptal.
Obejmula jsem rukou jeho penis a začala s jeho předkožkou jezdit přes žalud.
Jeho přirození vzrostlo tak, že předkožka úplně zmizela a do mých úst teď pronikal nádherný silný kus jeho masa.
Celý se chvěl a napínal v křeči a tiskl si mou hlavu na sebe.
"Miláčku, ještě... ještě... polykej... " ozvalo se vzrušeně nade mnou a než jsem si stačila uvědomit o co jde, vyrazil z jeho penisu proud semene a vnikl mi do úst.
Ucítila jsem podivnou nasládlou chuť spermatu a poslušně polykala jeho vystřikující semeno, kterým častoval vydatně má ústa.
Cítila jsem jak jeho penis ochabuje a i on se uklidňoval.
Ještě chvíli jsem líbala a olizovala jeho žalud, připomínající opět povadlý květ.
Sklonil se ke mně.