eerotika

Wednesday, November 07, 2007

"Bylo to hezké, moc hezké. Tak ses s ním seznámila. A teď se postarám já o tebe... " řekl a zvedl mne do náruče.
Opatrně mne položil na širokou postel.
Začal mne jemně líbat po celém těle a hladil mne přitom něžně rukama.
I když jsem viděla jeho přirození v plné velikosti, nedokázala jsem si představit, že to nějak musí do mne dostat. Trochu jsem se bála bolesti a začala se chvět.
Poznal to a ještě více zjemnil své doteky.
Jeho ústa teď dráždila mé bradavky.
Rukou sjel opatrně do mého panenského klína a čechral mé chloupky, přičemž občas zlehka přejel po mé sevřené štěrbince.
Bylo to velmi příjemné a já se teď již chvěla nedočkavostí.
Přetočil se přirozením k mému obličeji.
"Hraj si... " řekl a začal mi líbat kundičku.
Zatímco jeho jazyk otvíral závojíčky a přejížděl dráždivě po mém poštěváčku, vsunul mi penis opět do úst.
V roztoužení vyvolaném novými pocity nechala jsem se šoustat do pusy a tiskla jeho hyždě na sebe.
Jeho jazyk mi mezitím pronikal opatrně a bezbolestně do kundičky.
Otvíral mne jak vzácnou mušli a já ucítila jeho prsty klouzající pochvou dovnitř.
Neustále dráždil můj poštěváček a šoustal mi prsty kundičku.
Byl to krásný pocit a moje bříško se vzpínalo proti jeho ruce.
Chtěla jsem už jeho klacek v sobě, nejen ruku.
"Pojď prosím, udělej to, chci tě v sobě... " sténala jsem.
Vytáhl penis z mých úst a rychle se otočil.
Jeho ústa se přisála na mé rty a v tom okamžiku jsem ucítila jak jeho penis tvrdě proniká do mé kundičky.
I když si mne připravil, nečekala jsem přece jen takovou velikost a vykřikla jsem.
"Neboj maličká... to přejde... " zašeptal mi do ucha.
Cítila jsem jak se ve mně pohybuje, jeho kyj mi roztahoval svatyňku a přizpůsoboval ji svojí velikosti.
Už mne nic nebolelo, naopak.
Má stehna se otvírala pod jeho tlakem a já si přála, aby do mne pronikl úplně celý.
Snažil se mi to zřejmě vyplnit, protože do mne teď narážel jako bucharem.
Slastí jsem začala sténat a on ještě více vystupňoval tempo.
Zatímco jeho kyj útočil na moje vnitřnosti, jeho ruce zpracovávaly mé prsy a bradavky.
Bylo to k zešílení, křičela jsem slastí a zmítala se pod jeho vášnivými útoky.
Kousala jsem ho do ramen a krku a když se zvedl, aby do mne několika prudkými údery nastříkal svoji dávku semene, vydala jsem táhlý výkřik a na chvíli snad i omdlela.
Když jsem se probrala, ležela jsem celá zpocená s roztaženýma nohama na posteli a on těžce oddychoval vedle mne.
"Jsi dobrá. Napoprvé se to málokteré podaří prožít si to naplno... " řekl mi tiše a položil mi ruku na oddechující prs.
"Bylo to tak hezké, asi jsem vyváděla." špitla jsem a ještě se trochu červenala.
"To je v pořádku. Takhle to budeme dělat ještě v jiných obměnách. Určitě se ti to bude líbit." poučoval mne.
Zavrtala jsem se mu spokojeně do chlupů na prsou.
"Bude. Když mi to tak hezky uděláš... " pípla jsem.