eerotika

Monday, November 12, 2007

Jeho pytel mi teď v rychlejším tempu útočil na kundičku a dráždil mé pysky a poštěváček.
Smáčela jsem jej šťávou dalšího orgasmu a cítila, že i on dochází k cíli.
V zápětí mi až bolestivě sevřel boky a naplno mi ho vrazil do střev.
Ucítila jsem již známé cukání v tom nádherném kusu a teplo semene mi prorazilo do vnitřností.
Zůstala jsem mu viset na rukou.
Pomalu mne položil na prostěradlo a hrál si s mými prsy aby nechal doznít ty krásné pocity.
Až po značné době ze mne vyjel a odešel se umýt do koupelny.
Cítila jsem se nanejvýš šťastně a blaženě.
Když se vrátil, přilehl ke mně a jen mne jemně hladil.
Přetočila jsem se a sklonila svou hlavu nad jeho klín.
Když jsem vzala jeho ocas mezi rty vzdychl:
"Počkej chvíli, zničila bys mne... "
Políbila jsem špičku jeho žaludu.
"Neboj se, budu si tě šetřit... " řekla jsem.