eerotika

Tuesday, December 04, 2007

Ta bestie chce s námi šoustat a proto blokuje tu smlouvu, prolétlo mi hlavou.
Tlumočníkovi to také došlo a překvapeně se mna mne díval.
Kývl jsem na něho.
"Vomrdáme jí. A pěkně tvrdě ať vidí, že nejsme žádní zženštilí německý blondýni, pane kolego, dáte si taky neé."
řekl jsem a bleskově se přesunul z křesla na její otoman.
Tlumočník mne okamžitě následoval.
Rychle jsme jí svlékali.
Bylo jí kolem třicítky a na Němku nebyla ani moc hranatá.
Začali jsme jí masírovat její pěkné kozy a naše jazyky si hrály s jejími bradavkami.
Sjela nám rukama k poklopcům a zkušeně se propracovávala k našim zbytnělým klackům.
Netrvalo ani deset vteřin a v jejích prstech tepaly dva ohony naběhlé vzrušením.
Servali jsme z ní sukni i s tím kouskem prádla co měla pod ní a zabořili jsme ruce do jejího klína.
"Počkej, takhle bychom se o ní asi poprali.."řekl tlumočník.
"Nechám jí, ať mne vykouří a ty si zatím posluž dole. Pak se uvidí co dál... " dodal ještě.
V zápětí jí položil na gauč a nasedl si na její kozy.
Jeho péro zmizelo mezi jejími rty.
Začala ho zpracovávat.
Shodil jsem ze sebe zbytek oblečení.
Přede mnou se kroutilo ženské tělo pod tíhou mého společníka.
Roztáhl jsem jí stehna a ponořil se obličejem do jejího klína.
Když jsem jazykem projel mezi jejími závojíčky a dotkl se naběhlého poštěváčku, prudce zareagovala výpadem klína proti mému obličeji.
Vsál jsem poštěváka do pusy a jemně ho stiskl zuby.
Začala se lehce zmítat.
Zaslechl jsem vzdychání mého společníka a její přidušené steny.
Povolil jsem sevření a jazykem několikrát zajel do její díry.
Nemusel jsem ani slinit, byla už téměř hotová a její sekret vlhčil dostatečně její kundu.
Tlumočník vydal táhlý sten a já viděl, jak jí pumpuje svoje semeno naplno do úst.
Ždímala mu koule a statečně polykala jeho dávku.