eerotika

Sunday, December 02, 2007

Obchodní jednání stále nevedlo ke zdárnému konci.
Dělal jsem, co šlo, na tlumočníkovi bylo vidět, že už toho má také plné zuby, ale ta "Trudi" ne a ne povolit. S německou důsledností stále mlela to svoje gut, ale když jsem chtěl, aby smlouvu podepsala, vypadlo z ní jenom "aber" a "nein".
Už mne to štvalo.
Taková pěkná ženská, byla by docela radost jí přeříznout, a takhle vyvádí.
Tlumočník se na mne tázavě zadíval a řekl:
"Co s ní uděláte ? Ta nepovolí a budeme tu do večera... "
Už jsem byl opravdu mimo a najednou mi proletěl hlavou úplně debilní nápad.
Podíval jsem se "Trudi" pevně do očí a prohodil:
"Holka, asi tě budem muset vomrdat... "
S tlumočníkem to málem seklo o zem a viděl jsem, jak mu cukají smíchy koutky úst.
"To nemůžu překládat, i když by to byla psina... " řekl.
"To tedy ne, ale mrdačka by s ní mohla bejt pěkná, když už ten obchod asi nevyjde... " odpověděl jsem mu a zálibně si prohlížel její výstřih.
"Trudi" nás pozorovala a potom řekla:
"Was ist das fomrdat und mrdatschka ?"
Tlumočník už to nevydržel a začal se smát.
Ta potvora zřejmě trochu rozuměla česky a teď se ptala na to, o čem nevěděla, co s tím.
Už mi bylo všechno jedno.
Obchod byl stejně v tahu a tak jsem jí ukázal známé gesto rukama.
"Das ist vomrdat und mrdačka... " doplnil jsem svůj výklad chabou němčinou.
"Ahh... liebe ist schön... " zasněně zašeptala.
Zvrátila hlavu do opěradla gauče a roztouženě rozhodila ruce.
Její kozy zapulzovaly v bílé halence.
Teď jsem z křesla málem spadl i já.