eerotika

Tuesday, December 11, 2007

Chvilku nám trvalo než jsme se sladili, ale potom už naše ocasy zase čile prorážely do jejích útrob.
Z počátku se bolestně kousala do rtů a bylo vidět, že tohle ještě nepoznala.
Ale i její druhý otvůrek si po chvíli zvykl a výraz bolesti v jejím obličeji vystřídal pocit rozkoše z dvojího milování.
Už opět sténala nadšením a přirážela na naše klacky.
Netrvalo dlouho a cítil jsem známé poškubávání ve svém pytli a vzápětí jsem do ní nastříkal svoji dávku horkého spermatu.
Zavyla a můj klín zmáčela její šťáva neboť i ona došla k orgasmu.
Kolega ji několika rychlými tahy dodělal a svoji druhou mízu zavrtal hluboko do jejích střev.
Unaveni jsme odpadli od sebe do koutů gauče.
Ležela mezi námi jak roztržená a prudce oddychovala.
Něco si tiše mumlala, z čehož jsem vyrozuměl jenom "schön" a "fomrdat".
Kolega se zvedl a šel se vedle do malé koupelničky umýt.
Chtěl jsem se také zvednout, ale její ruce sáhly po mém klacku a její rty se na něj prudce přitiskly.
Začala mi pomalu honit ocas.
Teprve teď jsem poznal její zkušenost, protože svým jazykem, který kroužil po mém žaludu způsobila, že se mi ohon bleskově postavil.
Sála a přitom jednou rukou přetahovala předkožku přes hranu žaludu.
Prsty její druhé ruky mezitím dovedně zpracovávaly a mnuly můj pytel.
Byl jsem u vytržení.
Během snad několika vteřin mne dostala do orgasmu a potom už jen rychle polykala mé sperma vyletující jí mezi rty.
Smlouvu jsme podepsali ještě ten samý den. Podle našeho návrhu, jen s jedním dodatkem. Povinné pracovní schůzky jednou za čtrnáct dní za přítomnosti tlumočníka.