eerotika

Saturday, December 08, 2007

Odpadl na gauč vedle ní a nechal jí hrát si s jeho čurákem.
Přesně na to jsem čekal.
Zvedl jsem se, přitáhl ji trochu blíž k sobě a klackem jí zajel do rozpálené díry.
Udělala se okamžitě.
Začala křičet a prudce přirážet klínem na můj penis.
Byla dost úzká a já cítil, jak jí tím svým velikánem musím roztahovat.
Ale pral jsem ho do její skuliny nadoraz a jí zřejmě určitá bolest znásobovala prožívanou rozkoš.
Kolega už se mezitím vzpamatoval a jeho ještě trochu zvadlý ocas kroužil kolem jejích sténajících rtů.
Snažila se ho zachytit a využít jeho bojeschopnost.
Najednou začala něco křičet, čemu jsem nerozuměl, ale tlumočník ano.
"Jdi pod ní... chce na tebe... " houkl na mne.
Vyjel jsem ocasem z její díry.
Zvedla se, já si lehl a vzápětí už na mně seděla a cpala si můj klacek mezi rozevřené chlopně.
Bylo to pro mne mnohem pohodlnější a začal jsem si hrát s jejíma kozama, které se teď v rytmu šoustání pohybovaly před mým obličejem.
Uviděl jsem tlumočníka, jak se staví za ní a pochopil jsem, že jí chce mrdat zezadu.
Byla ale dost divoká a jen tak by se do ní nedostal, i když se snažil si jí rukou připravit.
Vzal jsem jí za ramena a prudce strhl kozami na sebe.
Na chvilku znehybněla s vystrčeným zadkem.
Na to čekal můj společník.
Sevřel jí oběma rukama za boky a potom jsem už cítil, jak cpe svůj ocas do její menší dirky.
Viděl jsem její bolestí pokřivený obličej i její trochu vyděšené oči.
Z jejích rtů se ozval táhlý výkřik a já cítil přes poševní stěnu, že kolega dosáhl svého.
Oba jsme povolili sevření rukou a já jí opět začal laskat kozy.
Pomalu jsme ji začali šoustat.