eerotika

Monday, December 17, 2007

Poslední pokus si po opici odpočinout a být v klidu. Nevyšel.
"Ale, ale... to nebude tak hrozný... ukaž... " odpověděla a její ruka mi zajela do rozkroku.
Ocas se mi okamžitě postavil do pozoru.
"Pozor... vyleju kafe... " protestoval jsem.
"Tak si ho podrž, já se zatím podívám, co s ním uděláme... " řekla drze, položila svůj hrnek na noční stolek a potom se sklonila do mého klína.
Bylo mi všelijak, ale hlavně jsem teď hlídal ten hrnek, i když bych ji nejraději převrátil do polštářů a vrazil ohon do její mušle.
Vzala mého utahováka u kořene do jedné ruky a druhou začala stahovat předkožku.
"A heleme se, to je hříbek... ale má na sobě dost sejra."
Zřejmě si vulgárností dodávala odvahu.
"Budeme ho chlapáka muset očistit." řekla a začala penis otírat kapesníkem, který vytáhla zpod polštáře.
Vzrušením se mi kroutily palce u nohou, ale nechtěl jsem jí rušit.
"No vidíš jak seš pěknej." pokračovala v samomluvě a jednou rukou mi začala hladit pytel s naběhlýma koulema.
Začal jsem vzdychat slastí a musel ten zatracenej hrnek položit vedle na stolek.
"Jejda, tady zbyl kousek... " skoro jásavě vyjekla a vzápětí mi žalud objel její mrštný jazyk.
To už jsem nevydržel a rukou jí přitiskl hlavu na ocas, který jí sám vběhl do pusy.
Začala mne kouřit a já myslel, že se snad zblázním rozkoší.
Její zuby klouzaly po hraně žaludu a jazykem se snažila dostat do jeho špičky.
"Pojď na mně, ať ti jí můžu taky vylíznout... " vyhrkl jsem.
Přehoupla se mi přes prsa a já mohl sledovat její pootevřenou kundičku rámovanou zrzavými chloupky.