eerotika

Saturday, December 29, 2007

Okamžitě jsem se jazykem zavrtal mezi její záhyby a otevřel ji tak úplně.
Temný otvůrek lákal k potěšení a tak zatímco mne přiváděla k šílenství, bořil jsem ústa do jejího klína.
Jazykem jsem střídavě laskal malého poštěváčka a potom jsem ho hned zase zasouval co nejhlouběji do její kundičky.
Začala sebou trochu házet a zrychlila i tempo honění mého ocasu.
Abych si jí na sobě udržel, chytil jsem ji za zadek a roztahoval od sebe její malé půlky. Přitom jsem zasunul ukazováčky do menšího otvůrku, který kupodivu sám povolil.
Zřejmě jí to ještě víc rozdráždilo a začala se pěkně mrskat.
ale držel jsem jí pevně a tvrdě útočil jazykem na její pochvu.
Přestala mne honit, sténala a líbala mi penis i stehna.
Viděl jsem, že bude brzo hotová a chtěl jsem svůj klacek dostat pěkně do její kundičky.
Věděl jsem, že se nám to oběma bude rozhodně líbit.
Přestal jsem jazykem útočit na její dírku.
"Pojď na mně, nasedni si... " přikázal jsem jí.
Nadzvedla se a přesunula nad buchar trčící z mého klína.
Bylo znát, že trochu váhá když se pomaloučku začala kundičkou nabodávat na mého samce.
Její otvor se pomalu rozevíral, můj žalud už se zasunul celý do kundy a já cítil jak se celá chvěje prožívanou bolestnou rozkoší.
Její sténání teď bylo jediným tónem, přerušovaným jen v okamžiku nádechu.
Sledoval jsem její roztažený klín klesající níž a níž po mém ocasu a poznal, že asi dlouho nevydržím.
Chytil jsem jí za boky a začal ji tlačit dolů rychleji než to dělala sama.
Byl jsem v ní nadoraz, ale ne úplně celý.
Začal jsem s ní pohybovat nahoru a dolu a ona se nechala sama takto šoustat.
Její steny a hekání i její téměř bezvládnost mne provokovaly víc a víc.
Držel jsem tu holku pevně v rukou a narážel si jí na čuráka stále silněji.
Její pochva povolovala a já konečně viděl i cítil jak její kunda doráží až na kořen mého penisu.
Zvrátila hlavu a v rozkoši něco nesouvislého vykřikovala.
Její šťáva mi tekla po klíně a já se probudil z kocoviny úplně.
Strhl jsem ji na sebe a rychle se s ní převrátil.
Vyklouzl tím pohybem a tak jsem si klekl a její mokrá kundička na mne doširoka rozevřela své pysky.
Narazil jsem penis do jejího otvoru a začal rychle mrdat.
Její výkřik mi byl odpovědí a já cítil jak její šťáva tryská proti penisu, který teď klouzal v jejím těle jako píst.
Sténal jsem tou rozkoší a mrdal ji jak zběsilý.
Náhle se trochu zkroutila a její ruka sevřela můj naběhlý pytel.
Několikeré lehké zmáčknutí stačilo.
Prudce jsem zajel do její kundy a cítil jak můj penis škube v rytmu vyletujícího semena, které plnilo její svatyni.
Pocítil jsem ohromnou úlevu a v tu chvíli jsem chtěl být co nejhlouběji v ní.
Několikrát jsem do ní ještě zprudka najel, abych vyprázdnil úplně svá varlata.
Oba jsme prudce oddychovali a z jejích rtů se zároveň ozývalo cosi jako kočičí předení.
Když přešlo napětí, vyjel jsem z její kundičky a natáhl se vedle ní.