eerotika

Wednesday, January 23, 2008

Schválně pomalu, aby si mne mohl pořádně prohlédnout.
Když jsem si stahovala tričko, jakoby neúmyslně jsem nechala vyklouznout jeden prs z "kozačenky".
Ten kluk se kupodivu trochu začervenal.
"Tak jsem připravená." řekla jsem a vlezla k němu do vody.
Chladná voda mne lechtala na stehnech a já cítila, jak se mi do klína dere proud vzrušení.
"Nejdřív se musíš naučit si na to vlézt... " řekl a přitáhl prkno přede mne.
Kdyby tak věděl, že vlézt si na "to" umím a ráda.
Jednou rukou držel surf a druhou mne vzal pod zadkem.
Ucítila jsem jeho prsty v blízkosti mé dirky.
Místo na prkno jsem byla soustředěná na úplně něco jiného a podle toho to dopadlo.
Plácla jsem sebou do vody.
"Musíš se na to soustředit... " slyšela jsem ho, ale vnímala jen jeho tělo a plavky.
"Jak se mám soustředit, když mi dáváš ruku mezi nohy." odpověděla jsem mu vyzývavě.
"A to ti tam mám dát něco jinýho ?" odpověděl mi stejným tónem.
"Třeba by to dopadlo líp... " neskrývaně jsem si řekla o milování.
Jednou rukou pořád držel surf a druhou mne k sobě přitáhl.
"Ty jsi ale potvůrka... " řekl a potom jsem už cítila, jak mne jeho ruka pevně tiskne k sobě.
Pověsila jsem se mu kolem krku a vzápětí mi jeho jazyk pronikl mezi rty.
Pomalu mne pokládal na surf.
Ležela jsem podélně na prkně a on mi stáhl podprsenku a začal líbat moje bradavky.
Držela jsem se surfu abych nespadla a tak si se mnou mohl dělat co chtěl.
Jeho pravačka mi zajela do klína a já cítila, jak mi rozvazuje tkaničky od plavek.
Nohy mi visely přes konec surfu do vody a on tak měl ulehčenou cestu k mé kundičce.
Také toho pilně využil. Stále líbal moje kozy a dráždil jazykem bradavky a přitom jeho prsty rejdily kolem mé svatyně.