eerotika

Tuesday, March 11, 2008

Sestřička

Svíjel jsem se ve žlučníkovém záchvatu na podlaze ošetřovny a mezi nápory bolesti mohl sledovat štíhlou postavu staniční sestry, volající pro ošetřujícího lékaře. Nakonec položila sluchátko, vzala stříkačku a natáhla do ní spásnou injekci.
Stoupla si nade mne a kdybych na to měl myšlenky, viděl bych jí snad až do žaludku.
Sklonila pěkný kozy k mému zadku a vrazila mi tam těch slastných pět kubíků osvobozujícího roztoku.
Pokusil jsem se o vtip.
"Teda sestři, vy božsky pícháte... " uklouzlo mi z úst křečovitě.
Otočila se ke mně obličejem a nějak jí zahrálo v tmavých kukadlech.
"Ale, ale, to snad necháme na později ne ?" hlesla a potom ke mně přistrkala nemocniční vozík.
"Teď budete rád, když si vlezete nahoru. Odvezu vás na pokoj. Je noc, nikdo tu není a tak to musím udělat sama." dodala.
Odvezla mne na prázdný dvoulůžák na konci chodby a já se pomalu přesunul na postel.
"Teď si odpočiňte, přijdu vám dát ještě infuzi." řekla a zmizela za dveřmi.
Za chvíli se mi po injekci ulevilo a já tvrdě usnul.
Ani nevím kdy se vrátila. Jen jsem najednou ucítil, jak mi kdosi zlehka jezdí rukou po těle, stále níž až k mému zvadlému penisu.
Otevřel jsem oči do noční tmy prosvětlované světélkem nade dveřmi.
Byla tam, se stojanem na infuzi vedle sebe, ale teď zřejmě chtěla úplně něco jiného.
Přivřel jsem oči, aby nepoznala, že jsem vzhůru.
Konečně mi vzala do ruky můj ocas.
Pomalu přetáhla předkožku a potom už jsem viděl její vlasy padající mi do klína.
Slastně jsem vzdychl a dal jí ruku na hlavu.
"Páni, to je nádherný probuzení... " zašeptal jsem.
"Chtěl bych tě přeříznout, ale nemám sílu... " dodal jsem ještě smutně, protože mi pořád ještě bylo trochu zle.
"Neboj, udělám ti to hezky pusou. Teď se nesmíš namáhat. A já to mám ráda." zašeptala a potom se zase sklonila k mému ocasu, který už nabíral na velikosti.
Objížděla jazykem uzdičku a nasávala sekret z mého žaludu až mi začal běhat mráz po zádech a já se začal slastí napínat. Začala mi mnout koule a dýchat na ně jako by je chtěla prohřát, a přitom pomalu rty kouřila mého ptáka.
Byl jsem doslova v sedmém nebi a rukou mnul její vlasy.
Sjížděla mne stále rychleji a stále víc svou rukou mačkala můj pytel.
Sténal jsem rozkoší, ale nemohl jsem v podstatě nic dělat, protože byla tělem nalehlá na mém břiše, abych se nemohl házet.